Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Το Σχέδιο Δράσης του ΙΚΑ για τα έσοδα του 2012



Αγώνα δρόμου για τη διασφάλιση πόρων ξεκινά τις επόμενες μέρες το ΙΚΑ, μετά την έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος του Σχεδίου Δράσης για το 2012.

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ασφαλείς οι καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες


Ασφαλείς οι καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες, καθώς την «ασφάλεια» των 100.000 ευρώ ως όριο εγγυημένης κατάθεσης, προσφέρει το Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων στους αποταμιευτές.

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

τα όρια της φτώχειας ζουν τρία εκατομμύρια Ελληνες


τα όρια της φτώχειας ζουν τρία εκατομμύρια Ελληνες καθώς, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat που δημοσιοποιήθηκαν χθες, το 27,7% των πολιτών δίνει κυριολεκτικά μάχη για την επιβίωση

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Φορο-σοκ φέτος σε εκατομμύρια φορολογούμενους


Οι φόροι που θα κληθούν να πληρώσουν για τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2011 με την εκκαθάριση των νέων φορολογικών δηλώσεων εκτοξεύονται στα ύψη, αφού αυξάνονται ακόμη και πάνω από 1.500% σε σύγκριση με τα εισοδήματα του 2010, ενώ οι φορολογούμενοι με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα και οι οικογένειες με παιδιά πλήττονται περισσότερο.

Ο φορολογικός λογαριασμός είναι ασήκωτος για τα νοικοκυριά μετά τη μείωση του αφορολόγητου ορίου στις 5.000 ευρώ, την αύξηση των συντελεστών φόρου για χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, τις αυξήσεις ακόμη και πάνω από 100% στα τεκμήρια διαβίωσης για κατοικίες και αυτοκίνητα, το «μαχαίρι» στις εκπτώσεις δαπανών για ενοίκια, δίδακτρα, ασφάλιστρα ζωής, ασφαλιστικές εισφορές, τόκους στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας, ιατρικές επισκέψεις και νοσήλια, αλλά και η κατάργηση του «μπόνους» 10% για τους φορολογούμενους που συγκέντρωναν περισσότερες αποδείξεις.

Ο αριθμός των φορολογούμενων που θα λάβουν φέτος εκκαθαριστικό σημείωμα με επιστροφή φόρου θα είναι ελάχιστος, καθώς οι αλλαγές που έχουν γίνει στη φορολογία εισοδήματος φέρνουν μεγάλες επιβαρύνσεις για όλους.

Ο χρόνος για την υποβολή των νέων φορολογικών δηλώσεων άρχισε να μετράει αντίστροφα και ήδη το νέο έντυπο Ε1 είναι έτοιμο να αποσταλεί στους φορολογούμενους. Τα έντυπα των νέων δηλώσεων θα πρέπει να υποβληθούν υποχρεωτικά ηλεκτρονικά, μέσω του ΤΑΧΙSnet, από όσους φορολογούμενους απέκτησαν εντός του 2011 εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις, ελευθέρια επαγγέλματα, γεωργικές εκμεταλλεύσεις, ακίνητα και κινητές αξίες. Οι φορολογούμενοι που απέκτησαν εισοδήματα προερχόμενα αποκλειστικά από μισθούς και συντάξεις μπορούν να υποβάλουν τη δήλωση είτε ηλεκτρονικά είτε σε έντυπη μορφή.
Τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι.

Οι 13 αλλαγές στο νέο έντυπο Ε1 της φορολογικής δήλωσης
Με 13 αλλαγές σχεδιάστηκε το νέο έντυπο Ε1 της φορολογικής δήλωσης που θα συμπληρώσουν και θα υποβάλουν φέτος περίπου 5,5 εκατ. φορολογούμενοι. Ειδικότερα στο έντυπο έχουν γίνει οι εξής αλλαγές:
Στον πίνακα 2:
1 Καταργήθηκε ο κωδικός 027-028 που συμπλήρωναν οι δημόσιοι υπάλληλοι μόνιμοι ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
2 Eχει προστεθεί νέος κωδικός 017- 018 τον οποίο θα πρέπει να συμπληρώσουν οι φορολογούμενοι που έχουν γεννηθεί από την 1η Ιανουαρίου 1981 και μετά. Για τους φορολογούμενους αυτούς ισχύει το αφορολόγητο όριο των 9.000 ευρώ εφόσον τα εισοδήματά τους δεν υπερβαίνουν το όριο αυτό. Αν το ετήσιο εισόδημα των φορολογουμένων ηλικίας έως 30 ετών είναι μεγαλύτερο των 9.000 ευρώ, τότε εφαρμόζεται το «κουτσουρεμένο» αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ και πληρώνουν περισσότερο φόρο.
3 Απαλείφθηκε η ένδειξη 019-020 δίπλα από την οποία ο φορολογούμενος δήλωνε εάν κατά το προηγούμενο έτος ήταν νέος επιτηδευματίας ηλικίας κάτω των 35 ετών και τα καθαρά του κέρδη ήταν χαμηλότερα των 30.000 ευρώ. Για κάθε φορολογούμενο αυτής της κατηγορίας ίσχυε για το 2010 απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος. Η απαλλαγή αυτή καταργήθηκε αναδρομικά από 1η Ιανουαρίου 2011 οπότε απαλείφθηκε και η σχετική ένδειξη από το έντυπο της φορολογικής δήλωσης.
Στον πίνακα 3:
4Περικόπτεται σημαντικά η μείωση φόρου που προκύπτει για τους φορολογούμενους με αναπηρία 67% οι οποίοι συμπληρώνουν τον κωδικό 001-002. Το συνολικό ποσό των δαπανών που αναγνωρίζεται περιορίζεται από τα 2.400 στα 2.000 ευρώ και δεν αφαιρείται πλέον από το εισόδημα αλλά προσαυξάνει το αφορολόγητο όριο. Με τον τρόπο αυτό, το μειωμένο από τα 2.400 στα 2.000 ευρώ ποσό των δαπανών που αναγνωρίζεται δεν εκπίπτει πλέον από το πάνω μέρος του εισοδήματος του φορολογούμενου, όπου οι συντελεστές φόρου μπορεί να είναι υψηλοί και το όφελος της έκπτωσης μεγάλο, αλλά από το κάτω μέρος του εισοδήματος όπου ο συντελεστής φόρου είναι χαμηλός.
Στον πίνακα 4:
5 Στο εισόδημα από ελευθέρια επαγγέλματα έχει προστεθεί ο κωδικός 515-516, όπου αναγράφονται οι ζημιές προηγούμενων οικονομικών ετών από ελευθέριο επάγγελμα.
Στον πίνακα 5:
6 Στα τεκμήρια διαβίωσης που αφορούν τις κατοικίες (κύρια, εξοχική, δευτερεύουσες) έχουν προστεθεί οι κωδικοί 206-208-210 στους οποίους οι φορολογούμενοι που έχουν «τακτοποιήσει» ημιυπαίθριους και αυθαίρετους χώρους, θα πρέπει να γράψουν την επιφάνεια των χώρων αυτών. Πολλοί φορολογούμενοι κινδυνεύουν να πιαστούν στην «παγίδα» των τεκμηρίων, καθώς θα εμφανίσουν στην Εφορία κατοικίες με μεγαλύτερη επιφάνεια και κατά συνέπεια θα έχουν μεγαλύτερο τεκμήριο.
Στον πίνακα 6:
7 Eχουν μεταφερθεί από τον πίνακα 5 των τεκμηρίων διαβίωσης και απόκτησης περιουσιακών στοιχείων οι κωδικοί (735-736 και 737-738) που αφορούν στην αγορά ακινήτων, ανέγερση οικοδομών και κατασκευή πισίνας λόγω αναστολής εφαρμογής του «πόθεν έσχες». Οι φορολογούμενοι θα πρέπει να δηλώσουν τα ποσά που διέθεσαν το 2011 για την αγορά ακινήτων ή ανέγερση οικοδομών αλλά δεν θα ελεγχθούν για το «πόθεν έσχες». Προσοχή! Σε περίπτωση αγοράς πρώτης κατοικίας με στεγαστικό δάνειο, οι τοκοχρεολυτικές δόσεις που κατέβαλαν το 2011 οι φορολογούμενοι για την εξυπηρέτηση του δανείου θεωρούνται τεκμήριο απόκτησης περιουσιακού στοιχείου και προστίθενται στις υπόλοιπες δαπάνες απόκτησης περιουσιακών στοιχείων και αντικειμενικές δαπάνες διαβίωσης.
8 Προστέθηκε ο κωδικός 657-658 στο οποίο οι φορολογούμενοι θα συμπληρώσουν τα εισοδήματα που εξαιρούνται από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης (αποζημίωση λόγω απόλυσης, εφάπαξ).
Στον πίνακα 7:
9 Eχει απαλειφθεί ο κωδικός 041-042 που αφορούσε τη δαπάνη δικηγόρου μετά την κατάργηση της έκπτωσης φόρου. Τα ποσά που δαπανούν οι φορολογούμενοι για δικηγορικές αμοιβές υπολογίζονται στις δαπάνες με αποδείξεις που μετράνε για την κατοχύρωση του αφορολόγητου ορίου.
10 Νέος κωδικός 075-076 για τις δωρεές χρηματικών ποσών στον «λογαριασμό αλληλοβοηθείας για την απόσβεση του Δημοσίου χρέους».
11 Eχουν συγχωνευθεί οι κωδικοί που αφορούν στους τόκους στεγαστικών δανείων. Ανεξάρτητα από την ημερομηνία σύναψης του δανείου οι φορολογούμενοι θα δηλώσουν στον κωδικό 063-064 τους τόκους που κατέβαλαν το 2011.
12 Προστέθηκαν νέοι κωδικοί 077-078 που αφορούν στα μισθώματα επιχειρήσεων τριτογενούς τομέα της περιοχής «Γεράνι» του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, προκειμένου να εκπέσει από αυτά έως το 80% των δαπανών αποκατάστασης.
13 Νέοι κωδικοί 033- 034- 035- 036 που καταγράφονται οι δαπάνες παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών.

Πηγή: imerisia.gr   

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Επιστολή Π.Ο.Φ.Ε.Ε. για το ισχύον σύστημα υποβολής του Ε9 – το ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ – Ε.Τ.ΑΚ. & Φ.Α.Π. και ο Κλάδος των Λογιστών – Φοροτεχνικών



ΘΕΜΑ: το ισχύον σύστημα υποβολής του Ε9 – το ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ – Ε.Τ.ΑΚ. & Φ.Α.Π. και ο Κλάδος των Λογιστών – Φοροτεχνικών .

Αξιότιμε κε Αναπληρωτή Υπουργέ,
Κατ’ ανάγκη δημιουργούμε γραφειοκρατία με το να επανερχόμαστε (για 3η φορά και ελπίζουμε τελευταία) προκειμένου να ενημερώσουμε την Πολιτική Ηγεσία της σημερινής Κυβέρνησης αλλά και όλα τα Κόμματα για αυτό που δείχνουν να αγνοούν ή να σας αποκρύπτουν εσκεμμένα ή αθέλητα κάποιοι. Παρακαλούμε αφιερώστε τον αναγκαίο χρόνο για την μελέτη του κειμένου που ακολουθεί προς ολοκληρωμένη ενημέρωσή σας.
Η «σιωπηλή» μέθοδος που επιλέχθηκε για να δημιουργηθεί «δωρεάν» ένα αξιόπιστο (το αξιόπιστο και μόνον πρέπει να είναι το ζητούμενο) «περιουσιολόγιο» (καταγραφή της ακίνητης περιουσίας όλων των φυσικών και νομικών προσώπων) είναι λανθασμένη.
Και δεν είναι λάθος το μηχανογραφικό σύστημα που σχεδιάσθηκε αλλά είναι λάθος η άποψη, εισήγηση ή απλά και η σκέψη ότι αυτό που προσπάθησαν (ανεπιτυχώς) πολλές Κυβερνήσεις και Πολιτικές Ηγεσίες από το 1995 μέχρι και το 2010 είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί – σωστά – μέσα σε ένα τρίμηνο (από 5/12/11 – 5/3/12) .
Ξοδεύτηκαν εκατομμύρια δραχμές και Ευρώ τόσο από το Δημόσιο όσο και από τους φορολογούμενους, τόνοι χαρτιού και εκατομμύρια ανθρωποώρες και φτάσαμε στο τραγικό σημείο να μας ζητείτε «έμμεσα» να ΞΑΝΑ-καταχωρήσουμε στοιχεία εκατομμυρίων ακινήτων προκειμένου να είναι δυνατή η ορθή αποστολή του Ε.Τ.ΑΚ. για το 2009 και του Φ.Α.Π. 2010.
Και ΚΑΝΕΙΣ δεν τολμά να πει δημόσια για το ποιος πραγματικά φταίει που το Δημόσιο δεν έχει ένα αξιόπιστο εργαλείο για να καταρτίσει κοινωνικά δίκαιη φορολόγηση της ΜΕΓΑΛΗΣ ακίνητης περιουσίας (αν κριθεί αναγκαίο) με αποτέλεσμα να στρεφόμαστε σε άδικα ημίμετρα ΕΜΜΕΣΗΣ φορολόγησης κατά μικροσυνταξιούχων και μισθοσυντήρητων και αυτοαπασχολούμενων (υποαπασχολούμενων ή εν δυνάμει ανέργων) που έκαναν το λάθος, την τελευταία 20ετία, να αποκτήσουν ένα δικό τους σπίτι (που το πλήρωσαν ή το χρωστούν) με τον ιδρώτα τους.

Όμως οι Λογιστές – Φοροτεχνικοί δηλώνουν ότι δεν έχουν την διάθεση να φορτωθούν ευθύνες που δεν τους αναλογούν και ζητάμε επιτακτικά να διαχωριστεί η υποβολή του Ε9 -γνωστοποίηση των μεταβολών – στο 2010 και 2011 από την συμπλήρωση και όλων των ακινήτων για τα οποία ΗΔΗ έχουν υποβληθεί Ε9 όλα τα προηγούμενα έτη (Οριστικοποίηση Περιουσιακής Κατάστασης).
Η μη καταχώρηση των παλαιών μεταβολών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ του Κλάδου μας. Όλα τα Ε9 υπάρχουν είτε στις Δ.Ο.Υ. είτε στο αντίστοιχο τμήμα του Υπουργείου είτε κάπου στο Taxis.
Το αν «δουλεύει» ή κολλάει σήμερα το υποσύστημα του Taxis για το Ε9 μπορεί να έχει μεγάλη σημασία για τους χρήστες του αλλά έχει μικρή σημασία για τους φορολογούμενους που ήδη πλήρωσαν για τα Ε9 που υποβλήθηκαν, και  αποδεικνύεται καθημερινά στην πράξη ότι  δεν επιθυμούν ούτε να ασχοληθούν ούτε να υποβληθούν σε πρόσθετο κόστος καθώς από ΚΑΜΙΑ διάταξη νόμου ΔΕΝ προκύπτει κάποια ανάλογη υποχρέωση ΤΟΥΣ ως προς την σύνταξη περιουσιολόγιου» και ειδικά εφόσον τα «απολεσθέντα» αγροτεμάχια είναι εκατομμύρια, καθώς δεν είχαν «αξία» για το Δημόσιο λόγω μη συμμετοχής στο Ε.Τ.ΑΚ. .
Ο Κλάδος καταθέτει προτάσεις για 15 χρόνια για την συγκέντρωση των στοιχείων και κάθε φορά καταλήγουμε να παρακαλάμε για παρατάσεις σαν να είμαστε εμείς οι υπόλογοι που «ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» καταγραφής των ακινήτων από τότε που σχεδιάσθηκε. Οι δηλώσεις του Υπουργού Οικονομικών στην Βουλή πρόσφατα ήταν αρκετά αποκαλυπτικές.
Οι πειραματισμοί πρέπει να σταματήσουν και «να μην μιλάμε σε αυτιά που δεν θέλουν να ακούσουν».
Εμείς δεν γνωρίζουμε τι επιθυμεί η εκάστοτε Πολιτική Ηγεσία αλλά γνωρίζουμε καλύτερα από όλους τα προβλήματα που θα παρουσιασθούν στην πράξη και μπορούμε να προτείνουμε λύσεις ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.

Σκεφτόμενοι αυτό το Δημόσιο Συμφέρον τα Μέλη του Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. στις 4/2/2012 αποφάσισαν ομόφωνα τα κάτωθι:
1.- Να ζητήσουν από την Κυβέρνηση
1.1.- να προχωρήσει στην ενημέρωση μέσω διαφημίσεων των φυσικών και νομικών προσώπων για την ανάγκη επανελέγχου και διόρθωσης ή συμπλήρωσης του «περιουσιολογίου» ακίνητης περιουσίας όπως αυτό αποτυπώνεται σήμερα στο Taxis. Τα αν αυτός ο έλεγχος πρέπει να γίνει ή όχι από τον Κλάδο μας είναι απόφασή σας.
1.2.- H προθεσμία για την υποβολή των Ε9 (2011 και 2012) με ταυτόχρονο έλεγχο του περιουσιολογίου να παραταθεί μέχρι 31/8/2012 καθώς είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να διορθώνονται αρχεία του Ε9 ταυτόχρονα ή παράλληλα με την υποβολή των φετινών δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος.
1.3.- Το υπάρχον πρόγραμμα απαιτεί προσθήκες & βελτιώσεις όπως για παράδειγμα την δυνατότητα αυτόματης επανυποβολής του ίδιου ακινήτου αλλά με αλλαγή ιδιοκτήτη ή ποσοστού (συνιδιοκτήτες στο ίδιο Ε9 – ίδια οικογένεια) 
2.- Να προτείνει στους Συναδέλφους:
2.1.- Εφόσον υπάρχουν μεταβολές εντός του 2010 για τις οποίες δεν υπέβαλλαν ακόμη χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά το Ε9 να προχωρήσουν παράλληλα και :
2.1.1. - στην διόρθωση τυχόν λαθών ή ελλείψεων για ακίνητα όμως που είτε υπάρχουν ήδη στην ηλεκτρονική εφαρμογή είτε από παράλειψη του φορολογούμενου δεν καταχωρήθηκαν σε προηγούμενα Ε9.
2.1.2.- να γνωστοποιούν ΜΟΝΟΝ στους πελάτες που έχουν μεταβολές ότι πρέπει να  να προσέλθουν προσωπικά προς έλεγχο του «περιουσιολογίου» ακινήτων τους εντός εύλογου διαστήματος και εντός του εκάστοτε ισχύοντος χρονικού περιθωρίου με την επισήμανση ότι αλλιώς υποχρεούνται να προχωρήσουν σε καταχώριση μόνον των νέων μεταβολών και οι ίδιοι θα είναι αρμόδιοι και υπεύθυνοι για τυχόν αναγκαίες διορθώσεις του Ε.Τ.ΑΚ. ή Φ.Α.Π. στις Δ.Ο.Υ. .
2.1.3.- εάν παρέλθει η προθεσμία και εάν έχουν υποβληθεί τα Ε9 των χρήσεων 2005-2009 να προχωρούν στην «οριστικοποίηση» των περιόδων αυτών χωρίς κάποια άλλη ενέργεια προσθήκης «μη εμφανιζόμενων» ακινήτων.
2.1.4. - να ενημερώνουν προκαταβολικά και να διεκδικούν μια δίκαιη αμοιβή για την πρόσθετη εργασία όταν οφείλεται σε δυσλειτουργία του Υπουργείου Οικονομικών.
2.2. -  Εφόσον υπάρχουν μεταβολές εντός του 2011 να προχωρήσουν και στις ενέργειες 2.1.1. – 2.1.2. – 2.1.3. – 2.1.4.

Αξιότιμε Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ,
Αν δεν υλοποιηθούν αντίστοιχα μέτρα με αυτά του περιουσιολογίου ο Κλάδος αδυνατεί να αναλάβει, εξ ολοκλήρου, το κόστος δημιουργίας του.
Σε κάθε περίπτωση ειδικά όμως σε περίοδο ύφεσης τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα αδυνατούν ΚΑΙ δικαίως δεν επιθυμούν να καταβάλλουν πρόσθετες αμοιβές για δουλειά που ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ να έχει ολοκληρώσει το Δημόσιο.
Για τις χαμένες ευκαιρίες δεν ευθύνονται ούτε οι φορολογούμενοι ούτε ο Κλάδος μας.
Και αν η «εικόνα» που έχετε είναι διαφορετική σύντομα θα αντιληφθεί όλη η Πολιτική Ηγεσία και θα πληροφορηθούν όλα τα πολιτικά κόμματα και κάθε αρμόδιος φορέας αυτό που όλοι γνωρίζουν αλλά κανείς δεν το εφαρμόζει:
   
Ø ότι το επιθυμητό – και ο σχεδιασμός χωρίς συζήτηση με αυτούς που θα κληθούν να τον εφαρμόσουν - διαφέρει κατά πολύ από το εφικτό και αυτό σχεδόν πάντα συνεπάγεται υστέρηση εσόδων αλλά και άδικη φορολογική επιβάρυνση .
Λέμε ΟΧΙ σε άλλες χαμένες ανθρωποώρες στον βωμό μιας αναποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης. Δυστυχώς οι ελάχιστες εξαιρέσεις ανώτερων ή κατώτερων Στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών δεν αρκούν για να θεραπεύσουν την αρτηριοσκλήρωση δεκαετιών.

Σας υπενθυμίζουμε και ενημερώνουμε όλους τους παραλήπτες ότι προτείναμε ήδη τα κάτωθι:

1. - Θεωρούμε αναγκαίο η Πολιτική Ηγεσία σε συνεργασία με τα Υπηρεσιακά Στελέχη, και με την συνδρομή της Π.Ο.Φ.Ε.Ε., αν μας ζητηθεί, να επανεξετάσει ποιος θα αναλάβει να καλύψει και ποιο κόστος σε σχέση με την σχεδιαζόμενη σύνταξη «περιουσιολογίου» ακινήτων (ή και κινητών).
2. - Τα προγράμματα των εταιριών πληροφορικής, που τα χρυσοπληρώνουμε, δεν συνεργάζονται με το πρόγραμμα του Taxis για την αυτόματη μεταφορά των δεδομένων του Ε9 (ποιος και τι φταίει ;) που ήδη καταχωρήσαμε στα προγράμματά τους και αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε επί ώρες στο σύστημα ακόμη και για ΕΝΑ (1) Ε9 εξαντλώντας τις δυνατότητές του.

Και επειδή μπαίνουμε σιγά – σιγά στην περίοδο υποβολής των πάσης φύσεως φορολογικών δηλώσεων επαναλαμβάνουμε (θα επανέλθουμε και αναλυτικά) το αίτημά μας: το Taxis να μπορεί να δεχθεί από ΣΗΜΕΡΑ κάθε είδους δήλωση φυσικού ή νομικού Προσώπου και όχι μια κατηγορία ανά διαστήματα, διότι είναι αδύνατον να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε στο πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (30/6/2012), την αποστολή όλων των δηλώσεων για την χρήση 2011 ειδικά αν υπάρχουν οι προαναγγελθείσες αλλαγές στα έντυπα.
 Με εκτίμηση


Πηγή: taxheaven.gr